سلام دمای بدن پسرم 37-1هست تب که نیست

۴ پاسخ

نه دماش خوبه عزیزم از ۳۷ ونیم تب حساب میشع

۳۷/۵ب بالا تب هست

نه عزیزم ۳۶/۵ تا ۳۷ طبیعیه اگر مریض نیست‌‌و‌علایمی نداره تحت نظرش بگیر یکم‌خنکش کن

داره دمای بدنش میره بالا محظ احتیاط بهش پاراکید بده

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۴ ماهگی
مامان جوجوطلایی مامان جوجوطلایی ۱ سالگی
مامان باران مامان باران ۱۰ ماهگی
مامان شاه دخت ♥️🎀 مامان شاه دخت ♥️🎀 ۱ سالگی