سلام 37/2دمای بدن یعنی تب داره

۲ پاسخ

نه عزیزم ولی یعنی واجد تب هست اگه خونه خیلی گرم نیست ولباسش خیلی نیست امکان تب کردن داره

دمای‌زیر بغل بالای ۳۷/۵
و پیشانی بالایی ۳۸ تب داره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان باران و خداداد مامان باران و خداداد هفته بیست‌ودوم بارداری