تب دخترم 37 8 درجه است تب یعنی 😔

۲ پاسخ

بله از 37.5 شروع تبه پاراکید بده بهش

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۴ ماهگی
مامان کایرا مامان کایرا ۱ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۹ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی