تب دخترم 37/3چیکار کنم داغه

۲ پاسخ

۳۷ونیم شروع تبه شاید گرمشه یکم خنکش کن دست و پا شو با آب ولرم

پاشویه کن
یا دست و صورتش بشور
لباسش کم کن

سوال های مرتبط

مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان عطرین خانوم❤️ مامان عطرین خانوم❤️ ۱۱ ماهگی
مامان بردیا🐥 مامان بردیا🐥 ۱۰ ماهگی
مامان فینگیلی مامان فینگیلی ۱۶ ماهگی