تب بچم 37/3 هست چیکار کنم ؟

۳ پاسخ

عزیزم لباسهاش رو سبک کن نیم ساعت بعد مجدد تبش رو بگیر کمی هم آب بده بخوره اگر مجدد تب داشت هر ۶ ساعت بهش استامینوفن بده

تب نداره دختر من خیلی وقتا همینه

۳۷ که تب نیست

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱۵ ماهگی
مامان لیام مامان لیام هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کایرا مامان کایرا ۱ سالگی