۷ پاسخ

تا ۳۷ دمای طبیعی بدنه

تب از ۳۷ونیم به بعده

۳۷.۵ ب بالا

۳۶ که نرماله

😐😐😐 ۳۸به بالا تب

ن ۳۶ تب نیست

نه ۳۷ و ۳۷ خورده ای خطرناک

سوال های مرتبط

مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۶ ماهگی