۳ پاسخ

عزیزم محدوده ی نرمال دمای بدن نوزاد
بین ۳۶/۵‌
الی
۳۷/۵

•یعنی زیر ۳۶/۵ نباشه
•بالای ۳۷/۵ نباشه

زیر ۳۶/۵👈 افت قند و کاهش دمای بدن

بالای ۳۷/۵👈تب

۳۶/۹ نیاز به پاراکید نداره گلم

نه عزیزم

ن طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان فایدیم مامان فایدیم ۱ سالگی