خانما درجه گذاشتم 37 بود زیربغلش یعنی تب؟؟؟

۳ پاسخ

ن نیس
هواهم گرمه زیربغل گرمتره

۳۷ تو رنج تب نیست ولی باید هی پایش کنی از ۳۷.۳ ۳۷.۴ شد دیگه تب محسوب میشه به ۳۸ برسه باید پارکید مصرف کنه مطابق تجویز دکتر

ن اگ ۳۷و یک بشه تبه

سوال های مرتبط

مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۴ ماهگی
مامان لیام مامان لیام هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۹ ماهگی
مامان فاطمه و رایان مامان فاطمه و رایان ۱۷ ماهگی