۱۰ پاسخ

۳۷ به بالا تب

فک کنم ۳۷ ب بالا تبه نمیدونم دقیق

۳۷.۵ به بالا

۳۷/۵ به بالا

بهداشت گفت ۳۷ و نیم

۳۷نیم ب بالا

۳۸شروع تبه یعنی

37/5به بالا

از ۳۷.۵ تا ۳۸.۵ با قطره استامینوفن کنترول کن هر ۴ یا ۶ ساعت یه بار اگه ۳۸.۵ شد شیاف استامینوفن مخصوص کودکان بزار
حتما زیر گردن و کشاله ران رو با دستمال نم دار خنک کن
پاشویه هم عالیه

من نزدیک ۳۸بود بردم حموم خدا کمکم کنه برا امشب

سوال های مرتبط

مامان ❄️Mâva❄️ مامان ❄️Mâva❄️ ۱۷ ماهگی
مامان کوروش و آرش مامان کوروش و آرش روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه جان مامان بچه جان ۱ سالگی
مامان فندوق بلا مامان فندوق بلا ۱ سالگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان رادوین 💛 مامان رادوین 💛 ۱ سالگی