خانما دمای بدن از چند به بالا بره تب محسوب میشه؟

۱ پاسخ

۳۷/۵ به بالا تب

سوال های مرتبط

مامان رادوین 💛 مامان رادوین 💛 ۱ سالگی
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی
مامان وارث مامان وارث ۱ سالگی