۶ پاسخ

اگر دمای اتاق خنکه بله

بله تبه دارو بده

باید دمای همیشگی بدنشو ببینی چند بوده مثلا پسر من همیشه 36.6ایناس وقتی ب 37میرسه یعنی تب داره بلافاصله بعدش تبش می‌ره رو 38ب بالا پسر من خیلی بد تبه ممکنه دمای معمولی بدنش باشه

بله عزیزم

نه هنوز نده چك كن اگه بالاتر رفت بده

منم بچم صبح تاالان همینه

سوال های مرتبط

مامان رادوین 💛 مامان رادوین 💛 ۱ سالگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ سالگی
مامان کوروش و آرش مامان کوروش و آرش روزهای ابتدایی تولد
مامان وارث مامان وارث ۱ سالگی