سلام مامانا این تب محسوب میشه؟

تصویر
۵ پاسخ

ن عزیزم جاش خنکه
تازه ی درجه کمه

خیر تب نيست

نه بابا

۳۷.۵به بالا تب میشه عزیزم

دماش باید ۳۶ باشه . نه خیلییی خنک هست

سوال های مرتبط

مامان آرتین کوچولو مامان آرتین کوچولو ۱ سالگی
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان کوروش و آرش مامان کوروش و آرش روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری