۱۰ پاسخ

عزیزم باید نیم اضافه کنی یعنی الان با نیم میشه ۳۸/۳یعنی تب داره ۳۸ به بالا یعنی تب

آره تبه

بله عزیزم

بله عزیزم هر چی بهت نشون دادپنج شماره بهش اضافه کن دمای بدن هست البته برای این دماسنج ها.
اگر لرز نداره پاشویه کن و چهار ساعت یکبار بهش دو برابر وزنش استامینافونا بده

عزیزم این تبه ولی اگه خدایی نکرده شد ۳۸ و نیم حتما فوری ببرش دکتر

اره تبه استا بده

آره عزیزم
استامینوفن بده

اره عزیزم ۳۷.۵ به بالا تبه

لب مرزه
خیلی مواظب باش

شروعش پاشویه کن

سوال های مرتبط

مامان آرتین کوچولو مامان آرتین کوچولو ۱ سالگی
مامان زینب خانم و🤰 مامان زینب خانم و🤰 هفته نهم بارداری
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان وارث مامان وارث ۱ سالگی
مامان بچم 🐣💗 مامان بچم 🐣💗 ۱۱ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱ سالگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان شاه دخت ♥️🎀 مامان شاه دخت ♥️🎀 ۱ سالگی