سلام دوستان یه سوال چند درجه تب محسوب میشه

۲ پاسخ

۳۷.۳ تا ۳۷.۷ شروع تب
بالاتر از ۳۷.۸ میشه تب
بالای ۳۹ میشه تب شدید

۳۷/۵ب بالا

سوال های مرتبط

مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان زینب خانم و🤰 مامان زینب خانم و🤰 هفته نهم بارداری
مامان آرتین کوچولو مامان آرتین کوچولو ۱ سالگی
مامان متین مامان متین ۱ سالگی
مامان پارسا و گندم🤰 مامان پارسا و گندم🤰 ۱۵ ماهگی
مامان بچم 🐣💗 مامان بچم 🐣💗 ۱۱ ماهگی
مامان آریوس و آریاس مامان آریوس و آریاس ۱ سالگی