تب ۳۷.۹ و۳۷.۵ تب محسوب میشه؟؟

۴ پاسخ

نه عزیزم

۳۷ ونیم لب مرزه و ۳۷.۹ تبه عزیزم.

بالای ۳۷ و ۵ تبه

زیر ۳۸ تب نیس

سوال های مرتبط

مامان بچم 🐣💗 مامان بچم 🐣💗 ۱۱ ماهگی
مامان گندم🌾🫀 مامان گندم🌾🫀 ۱ سالگی
مامان هدیه خداوند مامان هدیه خداوند ۱۶ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱ سالگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱ سالگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۴ ماهگی
مامان علی و ایلیای من مامان علی و ایلیای من ۱۷ ماهگی
مامان زینب خانم و🤰 مامان زینب خانم و🤰 هفته نهم بارداری
مامان شاه دخت ♥️🎀 مامان شاه دخت ♥️🎀 ۱ سالگی