سلام
تب از چند درجه محسوب میشه؟

۵ پاسخ

۳۷ونیم بالا تبه

دکتر اطفال به من گفت برا بچه از ۳۷/۸ به بالا تبه

٣٧.۵ به بالا تب

۳۸تا ۳۹

۳۸/۳ ب بعد

سوال های مرتبط

مامان هدیه خداوند مامان هدیه خداوند ۱۶ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان نیکی جانم🪻💞🦋 مامان نیکی جانم🪻💞🦋 ۱ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۱ ماهگی
مامان پارسا و گندم🤰 مامان پارسا و گندم🤰 ۱۵ ماهگی