مامانا تب از چند درجه شروع میشه ؟36،7 تبه؟؟

۳ پاسخ

۳۷ونیم بع بعد میگن تبه

نه عزیزم ۳۷.۳ دیگ شروع تبه

نه ۳۷ و ۲ به بعد تب هستش

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۴ ماهگی
مامان هدیه خداوند مامان هدیه خداوند ۱۶ ماهگی
مامان زینب خانم و🤰 مامان زینب خانم و🤰 هفته نهم بارداری