خانما از چند درجه به بالا تب محسوب میشه

۳ پاسخ

۳۸ به بالا

۳۸ درجه به بالا

۳۷ و نیم

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۱ سالگی
مامان علی و ایلیای من مامان علی و ایلیای من ۱۷ ماهگی
مامان متین مامان متین ۱ سالگی
مامان 💞یکتا💞 مامان 💞یکتا💞 ۱ سالگی
مامان پارسا و گندم🤰 مامان پارسا و گندم🤰 ۱۵ ماهگی
مامان بچم 🐣💗 مامان بچم 🐣💗 ۱۱ ماهگی