خانما این الان تب محسوب میشه یا ن

تصویر
۶ پاسخ

اره تبه
دیجیتالی نیم بهش اضاف کن همیشه

دمای بدنش داره میره بالا مواظبش باش که بالا تر نره

بالای ۳۷/۳دکتر ب من گفت تب

سلام عزیزم نه

ن نیست ولی حواست باشه بالا نره

نه بالای ۳۷.۵ تبه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۱ ماهگی
مامان گندم🌾🫀 مامان گندم🌾🫀 ۱ سالگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱ سالگی
مامان زینب خانم و🤰 مامان زینب خانم و🤰 هفته نهم بارداری
مامان پارسا و گندم🤰 مامان پارسا و گندم🤰 ۱۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان هدیه خداوند مامان هدیه خداوند ۱۶ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱ سالگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۴ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی