37٫7 تب محسوب میشه؟

۱۰ پاسخ

گلم تو اب پاشویش نمک بربز ک لرز نکنه گلتبم میتونی بریزی.ولی اب ولرم باشه حتماااا
زیر بغلا.شکم.پیسونی.مچ دست وپا.کشاله ران و با دستمال نم دار بزار بردار کن

بله تبع

پسر منم خیلی تب داره چیکار کنم بیاد پایین

اره ۳۷و۵ب بعد تب میشه

کم. 🤏

دختر منم امشب تب داره همش ناله میکنه قطره استامبنوفن دادم دوبار. دست و صورت و پاهاشو با اب ولرم میشورم و دستمال نم دار کنارمه. پوشکشم عوض کردم رو پام دارم تابش میذم ولی همچنان ناله میکنه

پارچه خیس کن روی ساعد دست ها و ساق پاهاش بزار

پسر منم از دیشب تب داره از ساعت یکو نیم پاشدم اتیش بود نزدیک ۴۰ بود تبش😭
سریع پاراکید دادم.پاشویه کردم.لباساشو کم کردم پوشک باز کردم‌.پیاز گذاشتم کف پاش
گلاب ب دست و پاهاشو پیشونیش مالیدم الان شده ۳۷.۹

از زیر بغل نیم درجم باید اضاف کنی عزیزم

اره تبه

سوال های مرتبط

مامان گندم🌾🫀 مامان گندم🌾🫀 ۱ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان محیا🩷 مامان محیا🩷 ۱ سالگی
مامان دلسا🩷 مامان دلسا🩷 ۱۲ ماهگی
مامان هدیه خداوند مامان هدیه خداوند ۱۶ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۱ ماهگی
مامان عشق مامانش مامان عشق مامانش ۱۷ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۴ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان علی و ایلیای من مامان علی و ایلیای من ۱۷ ماهگی