۳۷.۲ تب محسوب میشه؟بدنشم خیلی داغه

۶ پاسخ

نه تب نداره ولی امکان اینکه بالا بره هست مراقبش باش چون بچه ها بدنشون زیر ۳۷ هست هر ساعت چک کن

اگه دیدی تب داره ابلیمو بمال بدنش

37.5 به بالا تبه

نه عزیزم

نه تب نیست ولی تبش رو با نیم جمع کردی

نه ۳۸ به بالا هست

سوال های مرتبط

مامان نیلآی 👶🏻💗 مامان نیلآی 👶🏻💗 ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان محیا🩷 مامان محیا🩷 ۱ سالگی
مامان دلسا🩷 مامان دلسا🩷 ۱۲ ماهگی
مامان هامین 🤍❤️ مامان هامین 🤍❤️ ۱۷ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۱ ماهگی