خانما ۳۷.۲ تب حساب میششه?

۸ پاسخ

نه ۳۸تبه

نه ۳۷.۷ به بالا کم کم شروع تب میشه

نه عزیزم
۳۸ به بالا نب هستش
ولی وقتی میره روی ۳۷ باید مواظب باشی بالانره
چون اون اخطاره که داره دمای بدنش میره بالا تب میکنه
لباس خنک بپوشون

نه تب نیست ولی مواظب باش گلم شاید میخواد تب کنه که دمای بدن اینقده

نه خیالت راحت

۳۷.۷به بالا تب حساب میشه

نه عزیزم

نه گلم

سوال های مرتبط

مامان عشق مامانش مامان عشق مامانش ۱۷ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی🌝🌱 مامان فسقلی🌝🌱 ۱۲ ماهگی
مامان نیکی جانم🪻💞🦋 مامان نیکی جانم🪻💞🦋 ۱ سالگی
مامان وول وول مامان وول وول ۱ سالگی
مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ ۱۳ ماهگی
مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۳ ماهگی