نه ۳۸تبه
نه ۳۷.۷ به بالا کم کم شروع تب میشه
نه عزیزم
۳۸ به بالا نب هستش
ولی وقتی میره روی ۳۷ باید مواظب باشی بالانره
چون اون اخطاره که داره دمای بدنش میره بالا تب میکنه
لباس خنک بپوشون
نه تب نیست ولی مواظب باش گلم شاید میخواد تب کنه که دمای بدن اینقده
نه خیالت راحت
۳۷.۷به بالا تب حساب میشه
نه عزیزم
نه گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.