سلام دمای‌بدن دخترم ۳۷.۱ بود تب محسوب میشه؟

۵ پاسخ

اره رو به تب داره میره

با دماسنج دیجیتال باید ۰.۵ بهش اضافه کنید ک میشه ۳۷.۶
از ۳۷.۵ ب بالا تب حساب میشه

دکتر ب من گف ۳۵ ونیم ب بالا تب محسوب میشه

فکر نمیکنم

سلام نه

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا ۱۱ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۱ ماهگی
مامان گل پسر و حسین مامان گل پسر و حسین ۱۶ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان گندم🌾🫀 مامان گندم🌾🫀 ۱ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان محیا🩷 مامان محیا🩷 ۱ سالگی
مامان دلسا🩷 مامان دلسا🩷 ۱۲ ماهگی