سلام خانما ۳۷.۵ تب محسوب میشه؟؟پاراکید بدم؟؟

۳ پاسخ

من باشم پاراکید میدم تا بالا نره.....چون عددش شروع تب هست

اره عزیزم

سلام به نظرم پاشویه کن اول

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۱ ماهگی
مامان دلسا🩷 مامان دلسا🩷 ۱۲ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان گندم🌾🫀 مامان گندم🌾🫀 ۱ سالگی