این تب محسوب میشه؟؟

تصویر
۴ پاسخ

این دمای طبیعی بدن در بهترین حالته، از ۳۷/۵ شروع تب هست و باید پاراکید داد ، ۳۶ خوبه👍🏻

🫤نه
بالای۳۷/۵

نه بالای ۳۷ ونیم تب حساب میشه

نه عزیزم. بالاس ۳۷/۵ تب میشه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۱ ماهگی
مامان علی و ایلیای من مامان علی و ایلیای من ۱۷ ماهگی
مامان پارسا و گندم🤰 مامان پارسا و گندم🤰 ۱۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان هدیه خداوند مامان هدیه خداوند ۱۶ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱ سالگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱ سالگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۴ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی