خانما ۳۷ و۳ تب محسوب میشه؟

۳ پاسخ

بالای 37 و نیم تبه

اینم بگم دکتر میگفت بعد واکسن تب تا ۳۹هم بیاد نرماله و علتش مشخصه فقط باید دارو داد و پاشویه

لب مرز هست ولی هنوز تب نیس تب از ۳۷ونیم شروعش هس تا ۳۸ونیم میتونی کنترل کنی ولی به بالا خطرناکه به اورژانس باید مراجعه کنی

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان ۱ سالگی
مامان شاه دخت ♥️🎀 مامان شاه دخت ♥️🎀 ۱ سالگی
مامان علی و ایلیای من مامان علی و ایلیای من ۱۷ ماهگی
مامان زینب خانم و🤰 مامان زینب خانم و🤰 هفته نهم بارداری
مامان پارسا و گندم🤰 مامان پارسا و گندم🤰 ۱۵ ماهگی
مامان گندم🌾🫀 مامان گندم🌾🫀 ۱ سالگی
مامان بچم 🐣💗 مامان بچم 🐣💗 ۱۱ ماهگی
مامان هدیه خداوند مامان هدیه خداوند ۱۶ ماهگی