خانوما از چن درجه تب محسوب میشه؟

۳ پاسخ

بستگی داره تب سنجت از کدوم باشه..از اینا ک تفنگیه رو پیشونیه یا اونا ک زیر بغلیه.....ولی از ۳۷و نیم معمولا باید تب بر بدی..قطره

🪴با اجازه دوست عزیزم🪴
💕💎آتلیه آنلاین دیلان 💕💎
🍒با کمترین هزینه🍏
🌈🌧
عکاسی یلدایی، دندونی، بارداری، نوزادی و مجلسی.. خانوادگی.. ماهگرد.. تولد...
کیفیت بالا، قیمت مناسب🌼
🤩🧜‍♀جهت ثبت سفارش به این شماره در پیام رسان روبیکا یا واتساپ پیام بدید🎂💍

09931400960

۳۷.۵ به بالا

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۴ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان هدیه خداوند مامان هدیه خداوند ۱۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی