۳ پاسخ

ن اصلا تب نیست.شروع تب از ۳۷.۵ هست و بالاترش

ن تب نیس

نه اصلا تب نیست

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی❤️ مامان جوجه رنگی❤️ ۱ سالگی
مامان شاه دخت ♥️🎀 مامان شاه دخت ♥️🎀 ۱ سالگی
مامان وارث مامان وارث ۱ سالگی
مامان فندق جان مامان فندق جان ۱۰ ماهگی