خانما ۳۶/۹تب محسوب میشه برا ۱۱ماهه

۴ پاسخ

نه از ۳۷/۵تب محسوب میشه

نه تب نیست

نه خوبه تبش

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین سادات مامان ماهلین سادات ۲ سالگی
مامان جوجو۱ مامان جوجو۱ ۱ سالگی
مامان اِلین💕 مامان اِلین💕 ۲ سالگی
مامان رهام و رونیا💕 مامان رهام و رونیا💕 ۱ سالگی
مامان کودک و تودلی 🤰 مامان کودک و تودلی 🤰 ۱ سالگی