۳ پاسخ

از صبح هعی تبش میره میاد اخرین بار گرفتم ۳۷.۹بود از چی میتونه باشه🥲

۳۷/۳بیشتر شه خوب نیست

تا ۳۷ و۴ طبیعیه از اون به بالا تب حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان selin•💜🦄• مامان selin•💜🦄• ۱ سالگی
مامان لیام امینی نیا مامان لیام امینی نیا ۲ سالگی
مامان آیلین و آروین💙 مامان آیلین و آروین💙 ۱۴ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۱ سالگی