سهمیه شیرخشک بچه ۱۱ماهه چقدره؟؟

۹ پاسخ

تا۶ ماه. ده عدد
۶تا۱سال هشت عدد
۱تا۲سال ۴عدد

ده تا

۱۰تاست عزیزم فک کنم
براتون کافیه یا کم میاد
اگه کم اومد میتونین از سهمیه بچه ۶ایی که شیر خشک نمیخورن استفاده

10تا میدن

کلا شده۸تا

شده ۸

ده تا

فرقی نداره چن وقتشه همشون ۱۰تاس

8تا میدن

سوال های مرتبط

مامان 💋🤍Delvin مامان 💋🤍Delvin ۱ سالگی
مامان علی و محمدطاها مامان علی و محمدطاها ۱۶ ماهگی