سلام خانما سهمیه شیرخشک بالا ۶ماه چقدره

۵ پاسخ

هرروز شیر خشک و پوشک و همه چی گرون میشه ای خدا بچم شیر خودم نخورد آلرژی هم داره وزن شم کمه دیگه مخ رد دادم

یه سری 8تا ولی الان دوماهی میشه 6تا شده

شیر پپتی تا ماه قبل سهمیه ای ۱۷۵ اینا بود الان شوهرم رفت چارتا گرفت نهصد و خورده شد میگه

این تازه اومده تو گوگلم

تصویر

۸ تا

سوال های مرتبط

مامان selin•💜🦄• مامان selin•💜🦄• ۱ سالگی
مامان آروین رادوین مامان آروین رادوین ۱۴ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱ سالگی