۳ پاسخ

عزیزم هیچ دکتری ،هیچ جای دنیا تب دندون قبول نداره
تب برای عفونته

دکتر بهم گفت اصلن چیزی به عنوان تب دندون نداریم تب یا از ویروسه یا از عفونت
اگه تبش بالاست ببر دکتر

دندون تب نداره فقط گرم شدن بدن هس اونم کم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۶ ماهگی
مامان گلی و تودلی👶 مامان گلی و تودلی👶 هفته بیست‌وپنجم بارداری