۵ پاسخ

دندون تب نداره عزیزم

من بروفن میدادم جواب نمیداد شیاف میذاشتم

من دوشبانه روز تب تا ۳۹ هم داشت موندم چجور میگن تب دندون شدید نیس ک دیروز دیگ یکی از دندونای جلوش زد بیرون

پاراکید بده

تب دندان اصلا اونقدر چشمگیر نیست گلم کنترل کنی شبها سرو صورت گاهی داغ میشه سریع سرد میشه تب نیست در واقع عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 ۱ سالگی