تب پسرمو گرفتم ۳۷٫۴بود تب محسوب میشه ولی داغه

۱ پاسخ

بله قطره استامینوفن بده

سوال های مرتبط

مامان رادوین 💛 مامان رادوین 💛 ۱ سالگی
مامان ❄️Mâva❄️ مامان ❄️Mâva❄️ ۱۷ ماهگی
مامان آریا قلب مامان مامان آریا قلب مامان ۱ سالگی