کسی جشن دندونی گرفته اینجا؟

۷ پاسخ

من تو تالار گرفتم ولی خرجش درنیومد

انشالله ماه بعد میگیرم

با این اوضاع گرونی باید قشنگ ۸ میلیون خرج کنی برای یه جشن اگه شام هم بدی.جاری من گرفت کادو که کسی نداد و ۸ تومان برای ۲۰ نفر خرجش شد شام هم زرشک پلو مرغ پخت و کیک و میوه

توی تاپیک هام پایین تر هست عزیزدلم

من والا آش پختیم خانواده خودمو همسرم دعوت کردم آش خوردیمو یه عکس از مهرسام هم کپی کردم رو ظرفا دادم به همسایه ها همین

تصویر

من آش دندونی پختم ..جشن نگرفتم

اکثرا گرفتن چطور

سوال های مرتبط

مامان هامین🩵🌱 مامان هامین🩵🌱 ۱۶ ماهگی
مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان رهام مامان رهام ۱ سالگی
مامان دلارا مامان دلارا ۲ سالگی
مامان ... مامان ... ۱ سالگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۱۶ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی
مامان جانیار مامان جانیار ۱ سالگی
مامان سوژین مامان سوژین ۱ سالگی
مامان 💚ال آی💚 مامان 💚ال آی💚 ۱۱ ماهگی