مامانا فیلر لب تو شیردهی میشه زد

۳ پاسخ

من باردار بودم هم لبمو زدم هم چونه

ن نمیشه زد
من پارسال رفتم بزنم بهم فرم دادن در کنم اونجا نوشته بود ک نمیشه چون من شیر نمی‌دادم زدم 😂🤗حالا جایی ک میخوای بری زنگ بزن ازشون بپرس خیالت راحت میشه

سوال منم هس میخام چونمو بزنم یه کوچولو

سوال های مرتبط

مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۱۱ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐥 مامان جوجه رنگی🐥 ۱۶ ماهگی