سلام خانوما تو شیردهی میشه اسپارتینا زد؟؟

۳ پاسخ

ببین فک نکنم بشه،من خواهرم مجرده میزنه، به شددددددت بی اشتها و کم حوصله شده، توی شیردهی آدمم بی اشتها بشه که دیگه هیچی، یکی از فامیلای ما ورزش میره از اونا که یه لباس چسب تن میکنن نمیدونم لرزشی حرارتی چیه هفته ای دو بار هر بار نیم ساعت تو یه هفته ۶ کیلو کم کرده

فکر نکنم بشه زد ولی باز از دکتر غدد بپرس

نه عزیزم نمیشه

سوال های مرتبط

مامان بچه هام❤️❤️ مامان بچه هام❤️❤️ ۱۵ ماهگی