منفی شدم خانوم ها عدد بتا.۳۰ ۰شد

۹ پاسخ

شاید منطورش0/30هست

عزیزم نمیشه به هاله اعتماد کرد میخواستم بهت بوم گفتم ناراحت نشی برامنم عینه تو شده بودولی هاله منفیه نباید بهش امید بست ایشلا ماه ديگ

عزیزم من یبارازمایش دادم۲۳بود دکترگفت بعد۴۸ساعت تکرار کن منم کردم ۷۴بود چطورمال تومنفی هست

عددش این هست

تصویر

جواب اینه

تصویر

وااا
۳۰ مثبته که

۳۰باشه مثبته که

۳۰؟.

مگ بیبی چکت منفی نبوده؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🥹 مامان توت فرنگی🍓🥹 هفته هجدهم بارداری
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان آقاکیان وفندوق مامان آقاکیان وفندوق هفته ششم بارداری
مامان ادیان کوچولو مامان ادیان کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان هفته یازدهم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هامین ⁦🌱⁦❤️⁩ مامان هامین ⁦🌱⁦❤️⁩ روزهای ابتدایی تولد