۴ پاسخ

سلام عزیزم شما شیاف دیکلوفناک زدی خدای نکرده مشکلی پیش نیومد که منم شیاف دیکلوفناک زدم به پسرم دارم از استرس میمیرم

یاخدا. بزنگ بپرس

دیگه زدی‌.‌مراقب باش یهو فشار بچه نیفته

آره بابا بعضیا ۵۰ رو نصف میکنن میزارن بعد تو ۱۰۰ میزاری. من تا حالا اصلا نزاشتم چون خیلی خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی