شربت بیلی استاپ و تا چند روز ب بچتون دادید شما؟

تصویر
۷ پاسخ

خیلی زود جواب میده این قطره خوبیه

من بیست روزهمین شربت رو دادم دیروز رفتم متخصص نوزادان گفت اشتباه کردی دادی اصلن شربت خوبی نیست
خیلی غصه خوردم ،😞😞😞

بیشتر انار دادم تا این انار زودتر میاره پایین

همش دوبار

وای نه بچه اسهال میشه من کم دادم

والا من تا ازمایش بعدیش که زردیش و مشخص بشه دادم

تا وقتی زردیش اومد پایین،نزدیک یکماه دادم من

سوال های مرتبط

مامان 🐥ایلهان☘️🥑🦋🍼🧸 مامان 🐥ایلهان☘️🥑🦋🍼🧸 ۲ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان ماهلین خانوم🩷 مامان ماهلین خانوم🩷 ۱۵ ماهگی