۶ پاسخ

افخمی عالیه من افخمی اومد

بنظر من ماما خیلی الکیه خودت باید درد بکشی فقط باید پول بدی و درد بکشی

لشکری😍👍

بیمارستان پارسیان خودش ماما همراه نداره؟

سزارین هستی یا طبیعی

فتوحی و افخمی

سوال های مرتبط

مامان جوجه مهدی👣 💙 مامان جوجه مهدی👣 💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرعسلی مامان پسرعسلی ۸ ماهگی