کسی بیمارستان انصاری نارمک زایمان کرده؟

۲ پاسخ

سلام خانوما
کسی از شما دیابت بارداری داشته تاحالا ؟؟؟
یا شنیدین که بگن اب دور جنین زیاده ؟؟؟

بله دختر دایی من زایمان کرده چند ماه پیش خیلی راضی بوده احتمالا منم اونجا زایمان کنم

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وپنجم بارداری