چرا این ماه ۸ تمام نمیشه😩😩

۱۸ پاسخ

آخ آررره

وای ازمنم خیلی دیرمیگذره

ماه نهم بدتره🤣

من انگار ماه های زوج برام دیر میگذره

خیلی کند میگذره خداکنه۷اینجوری نباشه

۶ تموم نمیشه والا خسته شدم

اره ماه هشت همش آدم استرس زایمان زودرس داره چون توی این ماه دنیا اومدنش خطر داره بره توی نه ماه استرس کمتری داره چون بدنش تقریبا کامله

برا من که زود گذشت خداروشکر 💕

وای منم هر روز ۲۰دفعه میام حساب میکنم کی به۳۷هفته میرسم خیلی دیر میگذره

چندهفته ای دقیق

پس چرا واسه من زود میگذره🥲🥲
فک کنم برای اینه ترس از زایمان دارم🤦🏻‍♀️

باز طولانی تر از ماه هشتم ماه نهمه😂😫
اصلا تمومی نداره😐😂

من ۶ ساله تو ۶ ماه گیر کردم

آره ماه هشتم اصلا تموم نمیشه برا منم اینجوری بود
دردامم بیشتر بود

اما ماه نهم چون ماه آخره به نظرم بهتر از ماه هشت

ی هفته دیگ تحمل کن تمومه 😂

من تازه یک هفته‌اش رو گذروندم 😬😩

حالا کجای کاری غول مرحله اخر مونده😑😂

۹ اصلا تموم نمیشه😂😂

سوال های مرتبط

مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی
مامان آوا🎀 مامان آوا🎀 ۹ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان مرصاد 💙💙🧿 مامان مرصاد 💙💙🧿 ۳ ماهگی
مامان پرنسس مامان پرنسس روزهای ابتدایی تولد
مامان ماکوان🫀 مامان ماکوان🫀 ۱۲ ماهگی