چرا من تو ماه هشت گیر کردم هرچی میکنم تمام نمیشه 😐

تصویر
۱۵ پاسخ

چیزی نمانده دیگه

دو هفته آخر ماه هشتم واقعااااااا دیر میگذره

۲ روزت مونده تموم بشه برای من ۱۰‌روز دیگه مونده 😬😬😬

من اول هشتم انگار ۲ ماه اول هستم😬

دوروز دیگه داری ایشالا تا ۹

هممون توش گیر کردیم😬😬😬

منممم🥲

هشت ماه از اولش داشت خوب پیش میرفت تا اینکه تو ۳۳هفته گیرکردم🥲🥱

منم هرچی منتظر میمونم فایده نداره 🤦🏻‍♀️

یکم دیگه مونده کههه

من تو ۶ ماه گیر کردم ☹️

وای ماه اخر نمیگذرهههه😑😑😑

انگار روی ماه 7و8خیلی سنگینه نمی‌گذره
انشاالله که به سلامتی نی نی هامونو بغل بگیریم

من حس میکنم همشون زود گذر بودن😁

منم تو ۶ گیر کردم

سوال های مرتبط

مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان میران مامان میران ۳ ماهگی
مامان شاهان💙هانا💗 مامان شاهان💙هانا💗 هفته سی‌وسوم بارداری