چیزی نمانده دیگه
دو هفته آخر ماه هشتم واقعااااااا دیر میگذره
۲ روزت مونده تموم بشه برای من ۱۰روز دیگه مونده 😬😬😬
من اول هشتم انگار ۲ ماه اول هستم😬
دوروز دیگه داری ایشالا تا ۹
هممون توش گیر کردیم😬😬😬
منممم🥲
هشت ماه از اولش داشت خوب پیش میرفت تا اینکه تو ۳۳هفته گیرکردم🥲🥱
منم هرچی منتظر میمونم فایده نداره 🤦🏻♀️
یکم دیگه مونده کههه
من تو ۶ ماه گیر کردم ☹️
وای ماه اخر نمیگذرهههه😑😑😑
انگار روی ماه 7و8خیلی سنگینه نمیگذره
انشاالله که به سلامتی نی نی هامونو بغل بگیریم
من حس میکنم همشون زود گذر بودن😁
منم تو ۶ گیر کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.