چرا ماه هشت نمیگذره😕😣بدجوری گیر کردم

۱۱ پاسخ

حالا اولته من دوساله تو هشت گیرم هنوز جند روز دیکه دارم 😐😐😐

9 بدترهههه😩

این جنگ هن شده قوز بالاقوز نمیگذره که نمیگذره 🤦‍♀️کل بلرداریم مثل اب خوردن گذشته بجز ۸😂

واقعااااا خیلی دیر میگذره ماه هشتم 🥺

من دو ماهه توی۹گیر کردم

منم از استرس جنگم نمی‌دونم باید چیکار کنم خودمونو به سرنوشت بسپاریم

من ک از ماه شیش اصلا روزا نمیگذره الانم تو ۷ گیرم کند میگذره خیلی

منم گیر مردم تو ماه هشت🤦‍♀️🤦‍♀️

من تازه ۸ و تموم کردم 😂😑 خیلی طولانی بود خدا صبر بده

حالا بذار فروردین برسه ماه نه دو سال طول میکشه

من ۹ ماهه تو ماه ۹ گیرم

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙هانا💗 مامان شاهان💙هانا💗 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گندم👶🌾 مامان گندم👶🌾 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلاوین مامان دلاوین ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی