حالا اولته من دوساله تو هشت گیرم هنوز جند روز دیکه دارم 😐😐😐
9 بدترهههه😩
این جنگ هن شده قوز بالاقوز نمیگذره که نمیگذره 🤦♀️کل بلرداریم مثل اب خوردن گذشته بجز ۸😂
واقعااااا خیلی دیر میگذره ماه هشتم 🥺
من دو ماهه توی۹گیر کردم
منم از استرس جنگم نمیدونم باید چیکار کنم خودمونو به سرنوشت بسپاریم
من ک از ماه شیش اصلا روزا نمیگذره الانم تو ۷ گیرم کند میگذره خیلی
منم گیر مردم تو ماه هشت🤦♀️🤦♀️
من تازه ۸ و تموم کردم 😂😑 خیلی طولانی بود خدا صبر بده
حالا بذار فروردین برسه ماه نه دو سال طول میکشه
من ۹ ماهه تو ماه ۹ گیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.