راست میگن ماه هشت دیر میگذره کلی وقته تو هقته سی گیر کردم 😅🤕🥥

۶ پاسخ

من که فقط سه ماه اول خوب گذشت از ماه چهار روزها یک سال شدن 😂

واااای منم فردا هفته30 تموم میشه نمیدونم چجوریه
برامن ماه6 خیییلی دیر گذشت

آره من یک ماه توی هشت ماهگی گیرکردم😀😀😀

من الان یکساله تو هفته سی و یکم🤣🤣🤣

اره واقعا.. خیلی دیر میگذره😥

من شیش وهفت دیر گذشت

سوال های مرتبط

مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان دیلای مامان دیلای هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🐇گل دختر🐇 مامان 🐇گل دختر🐇 ۴ ماهگی
مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی