خانما شما تو خونه با بچه هاتون چ بازی هایی میکنید؟

۸ پاسخ

هیچی جدیدا ب شدت تو خودمم

دیگه دلقک میشم 🫠

هیچی....

من که به شدت اعصابم خرابه

به شدتتتتت این روزا خسته ام
چون خودم ارایشگرم دخترم ب ارایش کردن علاقه داره ورقتم وسیله ارایشی از اسباب بازی فروشیا گرفتم میخابم ارایشم میکنه منم بعضی وقتا خواب میرم زیر دستش🤦🏼‍♀️😂

کم پیش میاد بازی کنیم ولی قایم موشک بدو بدو فوتبال بازی ماشین بازی

فعلا باردارم و به شدت بی‌حال اصلا بازی نمی‌کنم

نقاشی میکشیم، توپ بازی میکنیم، ماشین درست میکنیم، بازی رنگا، هرجا هرچی دیدم میپرسم چ رنگیه، البته ایناهمش وقتی مودم خوب باشه متاسفانه وگرنه حوصله نداشته باشم بازی نمیکنم😪

سوال های مرتبط