۱ پاسخ

من موقع به دنیا اومد دو تا دکتر اطفال گفتن احتمال داره در رفتگی داشته باشه تا یک ماه یه پوشک و نواربهداشتی باهم میذاشتم بعد رفتم سونو گفت خداروشکر خوبه

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی