خانوما سزارین بهتره یا طبیعی ؟

۶ پاسخ

طبیعی بهتره زودهم سرپامیشی ولی من متاسفانه میترسم

بستگی به بدنت داره عزیزم ، من خودم یسریارو دیدم سزارین سریع سرپا شدن و درد ندارن ، یسریم مثل خودم طبیعی بودن و درد بخیه امونشون و بریده
من طبیعی بودم ولی تا ۸ روز از رختخواب نمیتونستم پاشم حتی آب بخورم بخاطر بخیه هام🫠

هردوتاش خیلی سختن واقعا
۲۰ نوبت سزاربن دارم از ترس دارم میمیرم

هیچکدوم بالا اوردنش😭😂

من که سزارین اختیاری بودم خوب بود از طبیعی وحشتناک میترسم

طبیعی

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۲ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان دختری❤️ مامان دختری❤️ ۴ ماهگی
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه🩷👶🏻🍼 مامان پناه🩷👶🏻🍼 ۹ ماهگی